I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
SchoolDay ☂
Monday, February 20, 2012 | 2:04 AM | 0 BlackWhite
//Assalamualaikum\\


Heyy , school day . It was very bored #fullstop . Kerja sekolah pon banyak . Macam cuti sabtu dan ahad tu tak cukup je . Seriously // . Bila nak free nye . Aku kene tuka tempat , dari depan teros ke belakang #macamapeje . Mr J punya pasal la ni . Salah kiteorang jugak , sape sroh buat bising , kan dah kene complain  . Sape la yg complain tu . Rasa cam ape je . Dah la aku ni kurang pendengarannye . Habis la . Dorang kate , nak buat bising dekat depan plak spaye boleh tuka balik #hmmph . Tapi kan duduk blakang best jgak , boleh curik curik makan kat belakang . Tadi mase B . A aku ngan Ruzana makan . Ust tu da la aja boring . Sikit je lagi nak tido , nasib baik ade stok makanan lebih . Ok lah , aku nak chow pegi buat homework #tangankatbahupmatapandangatas . 
stop : adik aku rambut dia dah pendek , burok gile ^^v
Last Word : Bye , wassalam :)


Older Post | Newer Post