I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
end of school , kputusan pereksa
Thursday, November 10, 2011 | 10:03 PM | 0 BlackWhite
Assalamualaikum ,,

p/s : post kali ni agak panjang , kalo x tahan just tekan dashboard kat atas tu ,,,

end of school ~ semalam bertarikh 10.11.2011 telah tamat hari persekolahan untuk tahun 2011 . pejam celik pejam celik dah habis dah skolah . soooo sad . rse mcam cepat ssangat habis skola . skarang dah cti cti ni , x tau nak buat ape . mesti pikirkan sesuatu ni , kalo x sepanjang cti skola ni kne dduk rmh jga adik aku je la . btw , semalam bdak pengawas ada jamuan , ade la kawan aku sorang ni , pakaian die vogey gila  . nak kte over , mmng dia over pon , but dah dia selesa nak buat cmner . thun depan dah naik form 2 . thun berikutnye dah naik form 3 nak pmr , berikutnya form 4 dan last skali form 5 spm . pastu dah x jumpa dah nama sekolah . antara maktab ataupun universiti . x denye sekolah maktab ... ataupon sekolah universiti ... selamat tinggal sekolah . aku akan tetap rindukan sekolah rendah dan sekolah menengah (form 1). nanti bila abis form 2  mesti nak post lagi pasal abis skola . haihhhhh . brterusan la mcm ni . copy paste jer la . malas nak tulis . ok ni dah trlepas jauh dari barisan ni . ok la . to all bloggers , aku nak ucapkan " SELAMAT HABIS SEKOLAH " ade ker ? sker hati aku la . 


kputusan pereksa ~ cerita pasal kputusan , bolehla ~ . agak kecundang jgak . nak tengok kputusannya . teruk gila sey . pelajaran yang aku sker tu la dapat C . geram geram , but sabo jer la . insyaalah thun depan aku msok 1 uth / 1 ali kot . x tau lg la . just now aku text la kat mak aku yg aku dpt no 4 kan , then mak aku reply blik ckp "asal x nombor 3" , then aku reply blk ckp "no 3 dah ada orang la mama" . pastu mak aku dah x reply dah . tamat lah kisah reply mereply . syakira imran dapat no 1  and azeena muhiddin plak dpat no 2 trbaek bro . rse geram pon ade but , aku bangga dgan kkawan aku semua . heeee . 

ha , nak tengok kputusan x ,, scrool ke bawah 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jap , berehat sebentar bersama kit kat (penat bro , but x de la penat mner pon )
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dah sampai 
tada !!!
p p/s : ari ni beday safi khuwairah suhaidi , kak liana muhiddin , sahlan shukri and ramai lagi 
         happy birthday <3 (11.11.11) ~ tarikh yang sungguh indah 

Last Of ALL :
                     Assalamualaikum >.<


Older Post | Newer Post