I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
I REALLY MISS HIM II
Saturday, October 15, 2011 | 8:51 AM | 0 BlackWhite
Colour of my life !!!
Assalamualaikum ,,
bru jer balik dari hospital melawat adik aku si daniel tu . ayah aku kata buah pinggang dia hampir rosak kalu semalam tak bawak pi spital. when my father say like that ,, oh my . sblum pi spital ktorangh singgah pi pasar seksyen 19 cause my father "teringin" nak makan apam balik yang cume pakcik tu buat ,, yang laen dia x nak ,, pelik sudey , mcm org ngandung plak . then tros pi spital ,, sampai hospital aku tengok tangan adik aku berbalut .pelik gak ,adik aku muntah muntah tapi tangannya berbalut , then mak aku cakap dia mest masuk air , so kene enjek , balutan tu pon sebab dia kecik lagi , takut takut tertarik ker ape ker lagi susah . fuhh sungguh menakutkan 
p/s : nak tunjuk gambar camera x de , so x tangkap la 
pastu ayah aku g beli makanan cause my mother x makan lg , pi kedai mamak depan . piuhhh da la masin x sedap plak tu wlekk . dalam pkol 11.30 p.m mcm tu ktorang pon balik cause mak aku dah marah marah sebab adik aku x tido tido ,, da lah tangan tengah kene isi air pastu nak jalan sana nak jalan sini ,, misi kat situ azik datang pi keje balik, pastu datang pi balik, pening sudah . btw rindu aku terhadap dia sudah di leraikan ,
ayah aku kter mungkin isnin kluar seab esok x der discharge , kalo x baik lagi mungkin masih dduk kat spital tu . hari dah larut malam dah ni ,, aku pon nak pi tengok bola with my younger brother (jeffry) and my father kat bawah .
That's my father and my younger brother (jeffry)


Last Of All :
                  Assalamualaikum >.<


Older Post | Newer Post