I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
Blog baru !!!!
Friday, October 7, 2011 | 1:31 AM | 1 BlackWhite
Assalamualaikum ,, 
act bkknye blog baru , tapi berwajah baru 
agak lain kan 
thanx to Nurfara Izzati
sebab dia yang tolong aku cntikkan blog yang serba buruk dulu tu 
cuba korang tengok blog dia cntik tramat cntik 
tula pasal aku suruh dia tolong blog aku 
dia dah pernah buat blog sorang ni 
blog dia pon si fara ni tolong 
dia punye hasil tangan sungguh sempurna 
dia kate kalo nak ape ape lagi tanya dia 
tapi aku segan la ,,, 
tu la pasal tak tanye tu 
hmmmm ,, 
sekali lagi thanx to fara sebab tolong aku ,,, 
babai ,,, 
last of all
Assalamualaikum  


Older Post | Newer Post