I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
26/10/11~yummy yummy !!!
Tuesday, October 25, 2011 | 11:34 PM | 0 BlackWhite
Credit Google 
Assalamualaikum ,, 
Korang boleh tengok dekat tajuk dan gambar tu kan . Malam tadi mak aku "trlebih rajin" nak buat kuih , so dia buat la kuih cara ini . yummy ,, sodap gilok . Dengan kemanisan dan kelemakkan kuih trsebut , mmng sungguh menyelerakan . Dah la buat malam malam ,, macam sambut Deepavali plak , ok sebelum tu aku nak mengucapkan selamat hari deepavali kepada yang beragama hindu . Happy Deepavali . Iklan jap . Back to the topic and the picture . Sungguh menyelerakan . Malam tadi kan malam sebelum Deepavali , so kat rmah aku bnyk la dentuman dentuman bunga api ,, dalam pkol 12.00p.m . Baru je nak tido ,, tup tup ,, bunga api meletup letup , mak aku kate "kalah raya melayu" . Memang banyak gila , lagi lagi mercun KLCC , kaya doh dorang ni . Dalam pukol 12.30p.m pon habis . Then masuk la tido . Hari ni plak lepas asar , ktorang nak pgi selayang , sedara aku buat cukul jambul anak dia . Majlisnye lepas isyak , tapi ktorang kan sedare dia so kene la rewang sikit . ok bye  

Last Of All :
                  Assalamualaikum >.<


Older Post | Newer Post