I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
15/10/2011~ I really miss him !!!!
Friday, October 14, 2011 | 11:26 PM | 0 BlackWhite
I always watching you <3
Assalamualaikum ,,
you see the title,, ceh english gitu ,, yesterday my younger brother (daniel) muntah muntah ,, x tau kenapa ,, so sad sad. today aku kene duduk with my another younger brother at home . kalau ada daniel tu ceria sikit rumah ni. korang tau daniel ni dah banyak kali masuk spital . yesterday dia masuk spital. malam malam buta my parents go to the hospital because he "muntah-muntah". ayah aku plak pi keje. so nothing to do at home. 
boring . boring , boring
satu lagi fakta mengenai daniel ni ialah dia suka tengok citer "Rango". oh suke sangat dia tengok , satu hari tak sah kalau tak tengok citer tu .i really miss him . wlaupun kalau dia ade sungguh menyakitkan hati aku , but kalau dia tak der ia sungguh menyedihkan buat aku . rasa macam nak pi jer hospital tu (mntang - mntang dekat jer ,, ok mungkin jauh seikit) rinduuu . tak sabar ,, petang ni ayah aku nak pi bwak aku with my younger brother (jeffry) pi hospital . nak sangat aku peluk , cium dia. harap harap lah dia x tidur. boleh la aku maen dengan dia tu . 
Tengoklah muka ceria dia tu ,, comel tak
xD
Last Of All : 
                  Assalamualaikum >.<




Older Post | Newer Post