I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cerita gila gila !!!!!!!!!
Thursday, August 4, 2011 | 5:58 AM | 2 BlackWhite
salam & hello 
ari ni mser nk blk skoola tu ujan lebat 
so nk blk pon ssah 
da la anti amik lmbt 
blk kol 5.45 p.m tp anti amik kol 6.10p.m 
so ktorng malas la nk dduk kt pondok sbb bnyk llaki 
so aku , anne , syaza & azreena maen la kt luar 
mle mle syaza blk 
then anne blk 
so tnggl aku ngan azreena jer 
mmng la tngl aku nagn azreena jer sbb ktorng pon naik kete same jer 
ayat agak kap la ya nga 
mser tu ujan da lbt da 
so ktorng nk cari la tmpt beteduh 
ttiba azreena dpt idea utk mmbuat tempat brtdoh 
haih ade pondok x nk duduk ,,,, baser la 
dkt lua skoola ktorng tu ade bane tntng ape ntah la 
bane tu trgantong diantara pokok tau 
so azreena mndpt idea yg ckop brnas ( muahahaha ) 
ktorng sngktkn ujung tali bane tu kt paga skoola pstu dia akn mnjdi sprti khemah 
so ktorng duduk la kt bawah tu 
org yg lalu lalang tu sume pandang 
bwat malu jer 
ntah ape la yg dorng pikirkan
heeeeeeee 
mser tu selain aku kt ctu ade eddy ( 1 aburn ) ngan adilah ( 1 salman )
blk jer rmh tros mndi sbb baju da basah lencun 
tudung plak mcm bru jer angkat dri wash mashine 
muahahahaha :p

p/s : aku x kn lupakn kisah td tu  


Older Post | Newer Post