I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cerita lawak semalam !!!!!!
Saturday, July 30, 2011 | 2:48 AM | 0 BlackWhite
salam & hello 
aku nk citer pasal ayah aku 
namanya muhd azman b zakaria 
dier ni lawak orgnyer 
aku nk citer pasal smalam 
mlm semalam org yg sewa rmh tu sms ayah aku 
dier kter ader yg ktorng x baya 
jd mk aku sroh la call kwan dier 
skrng ni kwan dier yg dduk 
dier da x duduk 
hp yg ayah aku pakai skarng ni dulu hp aku 
so aku ltk la no kwn aku 
nama dier adam 
org yg ayah aku nk call tu pon nmer adam gak 
aku x tliss la adam saper 
so ayak aku tros jer call and then ,,,,,,,,,
ader mkcik ni angkt 
ayah aku ckp la 
"hello mkcik bleh pnggil adam "
pstu mkcik tu pon pnggil la adam 
mser tnggu tu ayh aku tu tnya la adik aku 
"ajep ko ader kwn nama adam ker " 
then ayah aku tngk nama adam laen 
ayah aku ckp la kt adam tu yg dier salah no 
nsib baik la dier blom ckp aper aper 
kalu la ayah aku ckp 
"adam abang nk tnya ko ader byar x .......... "
msti dier da trcenga da 
byangkn jer la 
after that ayah aku tros delete no tu 
muahahahahahaha
lps delete tu aku bru ckp yg adam tu kwn kakak la 
muahahahhaha 
ayah aku bengang jerrrr 
kalu nk tngk bdk tu cari kt fb nama dier 
Adam chuckiez 

p/s : aku tau la citer ni x klaka bwat korng 
but bg aku itu sungguh klaka 
xD


Older Post | Newer Post