I'm Waiting You
BlackWhite?



Bonjour Guys!. You was stuck in my blog.
Do follow and do comment my entry ya.
No Haters, Copycats and Anon here.


Round-Round



Story About Friends Whisper


Square-Square



Triangle-Triangle


Skin Made by Aina Hanani
Background Founder by Qay
Best view in Google Chrome only
Cursor by Drikoti & Aina Hanani
cerita cerita skool menengah
Wednesday, May 11, 2011 | 5:14 AM | 0 BlackWhite
smk seksyen 18
skola yg aku skola skrng ni 
kelas 1 ali 
bbdk sumer ok ok 
aku nk citer ckit psl bdk kelas aku 
afan : 
ok jer la 
baser baser jer
azhar :
suker bwat keje sendiri ngan kwn baiknya 
aniq 
mcmmcm la dorng bwat 
lukisla, tekapla 
kkadang dier slalu tido dlm kls
lg lg mser pi  
dash :
ok jer 
tp dier syok 
pndai math 
sonang la aku nk tnya / tiru 
fakhrul :
bdk nyer blerrrrrr ckit 
ntah la 
salman :
ntah la aku x ckp sngt ngan dier 
azrii:
bleh la thn
tp kkadang bengong ckit
slalu tido dlm kelas 
           smer jer cm azhar 
azrol : 
giler 
suker sngt ckp ngan pompuan 
x der keje 
uban da la bnyk 
nassrul : 
ketua kelas 1 ali 
dier ni kkadang best gak 
sporting 
aniq :
kwn baik si azhar 
ader ari tu 
kantoi ngan pn. rusyaniah 
ader ker mser mt g lukis kartun 
kn da kene gelaran penyambung lat
afkar :
bdk pling gila d klass tu 
hazwan :
syok gak borak ngan dier ni 
minggu ni f.5 peksa 
so dier dok dpn aku 
dier la yg slalu borak ngan aku
nabil :
bdk pling poyo kt klass tu
azik azik nk jerit jer dier tau 
dier ni x tau ker nk br syair ke , br pntn ker 
kn lbih afdol 
areef :
aku rser x prnk brbork ngan dier ni 
jauh sngt 
rabiatul :
dier ni cute 
dier sorng jer tau rhsia aku psl ngan bdk ni 
dier ni bru msk asrama tau 
entah mcm mner la dier dok kt dlm tu 
ct zahirah :
dier ni pndai 
aku sker brbork ngan dier 
aqilah :
kwn si siti ni 
dier ni pndiam 
tp pndai tau 
5A UPSR
pndai bi 
azreena :
syok la kwn ngan dier 
asal aku bengang jer dier la kene ngan aku 
sian dier 
sowi tau 
anne :
eeeeeee grmnyer aku ngan dier ari ni 
psl pi la 
kner bwat presentation 
dier kter dier ader cri isi untk pi 
tp x bwk 
pstu biler suroh bwat ader jer alasan
itu bru bwat 
blom bwk 
beg 2 
satu kecik satu besar 
yg kecik tu ader bnyk ruang 
blehkn kalu dier ltk dlm beg dier tu 
ni nk jgk aku pegang 
kternyer tngn dier basah la 
aku da kter beg aku berat sngt 
2beg pon rser mcm nkbwk lg satu beg 
tp dier kter kertas majong tu x der berat 
so trpksa la ku bwk 
azreena da bengang da ngan dier 
staight to the point jer dier ckp 
x der batas lngsong 
azreena jer la yg tau 
syaza : 
dier nicute 
lg lg skrng ni dier pkai tdng labuh 
brtmbah cute 
syia :
kalu korng dgr dier baca citer/sajak 
sedap tol
dorng kter mser skool rendah dulu 
dier ni sker msk bnda bnda ni 
pttla 
safi :
kkadang aku bnggng tol la ngan dier 
sker sngt mntk org nyer mknn la mnumnn la 
eeeeeee kalu x der duit diam diamla 
ni smpai bks org pon dier nk mnx 
lg lg bila dier puasa 
kalu boleh dier nk jer bg tau 1 skoola yg dier tu puasa 
sumer nk org ksiankn dier 
salin nota la 
mcm mcm lg la
syaq :
dier ni best 
kalu aku skit ker , sedih ker 
dier la org prtama yg tnya aku 
carring tol la dier ni 
aku sronok dpt kwn ngan dier 
qis :
dier ni aku x rpt sngt 
entah la 
tu jer la 
shahirah :
kkadang aku ksian ngan dier ni 
kalu lps sn jer msti sumer bg buku kt dier 
sroh dier angkat msk kelas 
iffah :
dier ni ok jer dier la slalu suroh shahirah tu angkat buku dier 
mntng mntng shahirah tu baik 
xkn ko nk suroh shahirah jd kuli ko 
yg ko tros rehat jer 
sedap ati nmpk 
tu jer la post aku 
bye 
salamualaikum :)


Older Post | Newer Post